hash alebo dbm ?

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Říjen 5 13:09:40 CEST 1999

> Co me napada za duvody, proc by to mohlo nefungovat (omlouvam se, pokud jsou
> uz zkontrolovane):
>
> 1) je stejny typ pouzity v sendmail.cf u definice mapy a pri vytvareni mapy
> prikazem makemap?

ano

> 2) pri prekladu sendmailu byl pouzit databazovy balik, ktery obsahuje
> podporu hash a preklad probehl v poradku?

prebehol, keby nebol podporovany, tak preklad neprejde.

> 3) Jsou spravna prava na souboru s hash (sendmail obcas na nevyhovujici
> prava reaguje ignorovanim obsahu bez chybove hlasky -- alespon nektere
> verze).

overil som si ze vie citat z toho suboru.

problem je nasledovny:

10.1	RELAY
10.10	RELAY

- toto pri dbm sa sprava tak ze ine compy odmietne.

- avsak pri hash dovoli aj ine compy.

Moj nazor:
- pri dbm automaticky neberie ine compy nez su v mape.
- pri hash pokial nie je zakazane tak je asi povolene

Vobec sa mi to nepaci.
nema niekto nejake riesenie ? Okrem prekompilovania s podporou dbm :-)

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }