Mail + DNS

Kriz, Petr (CAP, GCF) Petr.Kriz na gecapital.com
Úterý Říjen 19 09:53:57 CEST 1999

Mel bych jeden dotaz ohledne provozu MTA's pod Linuxem. Zkousel jsem
instalovat a konfigurovat
Qmail a testovat svou konfiguraci na nasledujicim pripadu. Pokusne jsem
odeslal zpravu od
lokalniho uzivatele user1 lokalnimu uzivateli user2. Qmail tuto zachyti,
ovsem k uzivateli user2 se nedostane a v logu naleznu hlasky popisujici jeho
snahu o doruceni, ktere konci na
tom, ze nelze nalezt CNAME. Hledal jsem v Qmail's FAQs a nalezl
potencionalni pricinu.
Qmail se snazi u kazde zpravy nahlednout do DNS a zjistit jmeno pocitace.

Otazka : Proc? Vzdyt se jedna o lokalni uzivatele. V /etc/hosts je definovan
localhost,
E-mail odesilam uzivateli user2 na localhost.localdomain.

Pokusne jsem Qmail zamenil sendmailem a dosel ke stejnemu problemu ...
Mohl by mi prosim nekdo osvetlit uvedenou problematiku? Asi ne zcela dobre
chapu system.

Vse vyse uvedene se snazim "rozchodit" na dial-up pripojeni, se systemem
RedHat 6.1.
Jelikoz nemam "svou" IP adresu, named je nakonfigurovan jako caching-only.

	Dekuji.

		Petr 'Crusader' Kriz