distribuce mailu na stanici

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Říjen 21 14:24:09 CEST 1999

> Muze mi nekdo osvetlit princip prenosu E-mailu ze serveru (RedHat 6.1,
> Qmail) na
> stanici (Windows)? Pokud nastavim na stanici jako pop3 server IP adresu
> linuxoveho
> serveru "vytahne" si E-mailovy klient zpravy z /usr/USERx/Maildir? Nebo jak
> to vlastne
> funguje? Nemohu to vyzkouset (nemam sit), zatim jenom studuji a badam ...

Zvacsa kazdy pop server bezi nasledovne:
presunie si posti do noveho suboru napr. .uzivatel.pop
a potom sa tento subor zacne stahovat cez pop3 klienta.
ked sa dotiahne subor sa .user.pop sa zmaze.

avsak niekedy sa stane ze spojenie padne a subor zostane vyvtoreny.
vtedy uz klient nestiahne nic, pretoze demon si mysli ze prave stahujete a
nahlasi ze 2x nemozte.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }