archivace prijate posty (Bylo: archivace odeslane posty ?)

Vladimír Solnický solnicky na tmp.cz
Úterý Říjen 26 09:59:11 CEST 1999

25. 10. 1999 napsal(a) Tomas Kouba na téma ,archivace prijate posty (Bylo:...:

TK> Presne to same opacne. Navic je posta tahana pomoci fertchmailu z
TK> jednoho mailboxu u providera. Fetchmail taha ale i soukromou postu
TK> lidi z jinych serveru, tu naopak archivovat nechci. RH 6.0, sendmail,
TK> fetchmail. Mam za to, ze by to melo jit pres procmail, ale nejde mi
TK> vytvorit funkcni pravidlo.

Kdyby tam nebyla soukroma posta, bylo by to v /etc/procmailrc neco jako

:0c:
/var/archive/mail

(nebo spise mail-neco, kde neco by byl rok nebo rok a mesic delany pres
obracene apostrofy a formatovany prikaz date, aby schranky nebyly moc
velike).

Jak se odlisuje posta soukroma od firemni (neni mi to totiz z Vasich
dopisu jasne) -- teoreticky by melo stacit k predchozimu jen pridat
podminkovou radku, ktera vyradi ukladani kopie dosle soukrome
posty. Zkuset napsat rozdil.

V. S.

Upozoneni: Veskera uvedene pravidla jsou nevyzkousena a bez zaruky psana z
hlavy (takze mohlo dojit k omylu nebo opomoinuti dulzitych prikazu nebo
parametru -- proste nezarucuji funkcnost ani nemoznost rizika :-)

P. S.  Obracene by to v sendmailu jit melo; mozna pres tabulky, urcite
pres pravidla v sendmail.cf a asi i pres vlstni mailer, ktery by delal
kopii a posilal soucasne postu pryc. Na to uz ale vim prilis malo ... N
adruhou stranu po ponorni se do manualu by to nemelo byt az zas tak
slozite.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na tmp.cz>, odd. systémové administrace ÚIT,
TMP -- Tel. montáže Praha, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,