sendmail vraci chybu

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Čtvrtek Září 16 19:20:58 CEST 1999

> sendmail vytrvale vraci maily s touto hlashou "config error:
> mail loops back to me (MX problem?)"

   Sendmail si v podstate stezuje, ze na nej dorazila nejaka posta, ktera
mu patri podle MX zaznamu, ale on nevi, jak ji konecne dorucit nebo poslat
dal:

- cili to muze byt i neuvedeni nejake domeny, pro kterou prijimate postu,
  v tride Cw
- nebo kdyz se ma posta lifrovat dal na jiny stroj a sendmail nevi jak:
  - mohou treba chybet dalsi informace pro smerovani posty (mailertable
    apod)
  - nebo (velice casto) se ma posta poslat dalsimu stroji, jehoz jmeno se
    shoduje s casti adresy za @, ale MX s mejnizsim cislem preference
    ukazuje na vas stroj; pak je potreba mit nastavene

O TryNullMXList=true

Mohlo by to byt zpusobeno i neporadkem v DNS (nebo treba jen docasnymi
problemy) ci spatnym /etc/hosts.

                                                    S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229