sendmail a relay vseho

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Úterý Září 21 08:40:16 CEST 1999

Robert Vojta wrote:

> Zdravim,
>   prave se patlam se sendmailem a nevim co mam delat, dal. Mam verzi 8.9.3 a
> zkousim, hledam jak nastavit aby kdokoli mohl posilat pres muj SMTP server
> kamkoli? Nejak strasne jednoduse aby se to dalo zakazat, je to pro Intranet
> takze nehrozi zadny SPAM atp., ale jaksi nemuzu na nic prijit.
>   Hraju si se soubory
>
>   /etc/mail/access
>   /etc/mail/relay-domains
>
>   a ne a ne to zprovoznit, kdokoli muze poslat maila pres smtp server pouze
> [...]

Dulezity je soubor neco.mc, z nehoz se generuje sendmail.cf pres M4 (pokud
tuto metodu pouzivate ... mohu doporucit). Tam by melo stacit uvest

FEATURE(promiscuous_relay)

Dalsi detaily naleznete v /usr/lib/sendmail-cf/README,
mate-li RedHat distribuci a sendmail-cf balik, jinak ten soubor muze
byt jinde, ale urcite ho mate.

Zdravi

ip
--