ADMIN: Reply-To: do konference

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Duben 7 13:39:19 CEST 2000

> 	Jeste jsem premyslel o tom, ze by se mohl nazev a zamereni konference
> nejak zmenit tak, aby zahrnoval i ostatni MTA. Treba mta na linux.cz?
> Co si o tom myslite?

Bude to tak lepsie. Ludia ked najdu konferenciu sendmail tak idu hladat
niekde inde napr qmail. Ale jednu vec by som chcel, aby tam bol vsetci z
sendmail konferencie automaticky prihlaseny a nemuseli to robit rucne :-)

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }