ADMIN: Reply-To: do konference

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Pátek Duben 7 14:54:11 CEST 2000

On Fri, Apr 07, 2000 at 01:18:52PM +0200, Rehor Petr wrote:

> Zase na druhou stranu zacnu konecne posilat odpovedi do konference.

Ano ano ;-) presne tak

> Ja bych to nemenil. Snad by mohlo stacit, ze se jenom domluvime.

MY se asi domluvime, ale nazev konference je fakt zavadejici ... Kdyz jsem
videl sendmail@@... tak jsem uz FAQ necetl, az pak mi nekdo nahodou rekl,
ze to NENI JENOM o sendmailu, pak teprve jsem si FAQ precetl ...

On Fri, Apr 07, 2000 at 01:50:19PM +0200, Petr Simek wrote:
> Jsem taky pro nemenit - mam nektere prispevky ulozene a tam je puvodni
> adresa sendmail@  - nestacilo by te konferenci udelat jen alias ?
> Pokud to nekomu kdo pouziva neco jineho nez sendmail vadi, tak muze psat
> i odpovidat do mta@ :-) Jinak - nevsiml jsem si ze by tu nekdo nekomu
> nadaval kvuli dotazum na qmail, postfix apod...

Ale kolik lidi se pta? Naprosta vetsina je o sendmailu, a kdyz to ctu, tak
casto me napada (flame): kdyby tam byl postfix nebo exim, tak by tento
problem nebyl
... ale zpet k tematu ...

Nerozumim vasemu argumentu s temi ulozenymi prispevky, cemu to vadi?
Nebylo by spis lepsi udelat alias opacnym smerem? Prejmenovat konferenci
na mta a puvodni sendmail na ni (aspon na cas) presmerovat?

Jsem jednoznacne PRO zmenu jmena a reply-to: konference take uvitam.

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //