ADMIN: Reply-To: do konference

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Pátek Duben 7 18:09:54 CEST 2000

On Fri, Apr 07, 2000 at 03:26:10PM +0200, Martin Pustka wrote:

> Jestli to ovsem neni proto, ze se to tady takto jmenuje. Ja sam jsem sveho
> casu hledal konferenci o jinych MTA a kdyz jsem videl sendmail, tak jsem
> se dovnitr ani nekoukl.

Ano, presne tak jsem to myslel. Protoze se tato konference jmenuje
sendmail, tak uz se vetsina lidi ani nediva do nejakeho popisku
konference, proste se to jmenuje sendmail, tak je to o sendmailu, ze? No a
prave proto se tady lidi drtivou vetsinou ptaji akorat ohledne sendmailu,
ackoliv mnoho lidi pouziva i neco jineho ...

P.S. Co treba exchange na linux.cz? ;-)

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //