posta defaultne na jednoho uzivatele

Dan Lukes dan na gw.nic.cz
Sobota Duben 8 08:47:29 CEST 2000

Josef Svitak wrote:

> Dobry den
>
> Mam mal server, ktery prijima postu pro jednu domenu. Na serveru je
> nekolik uzivatelskych uctu a na kazdy je nekolik aliasu. Potrebuju,
> aby vsecna posta ktera prijde na danou domenu a neni urcena pro
> zadneho uzivatele (ani aliasem) byla dorucena jednomu z uzivatelu.
> Podarilo se mi to rozchodit jenze mi sendmail ignoroval aliasy a ja je
> dost potrebuju.

	No. nevim nakolik je to mozne nejakym zasahem do "normalnich"
konfiguraku, ale vzdycky by jako posledni moznost mohlo zustat nahradit
v sendmail.cf rule, kde je na RHS prislusny #error ruli pro doruceni ...

					Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 24102474, fax: +420 2 24102301
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz