sendmail bez DNS

Vladimír Solnický solnicky na tmp.cz
Pátek Duben 14 10:50:13 CEST 2000

14. 4. 2000 napsal(a) Jaroslav Brandis na téma ,sendmail bez DNS `:

JB> sendmail je nastaveny aby posilelal postu na smrt host-a xxx ale ked nie je
JB> smart host pristupny pozrie do DNS a posiela postu na sekundarny MX zaznam
JB> yyy , kde ale nie je povoleny prijem posty z tohto pocitaca.
JB>
JB> Ako mam prinutit ten sendmail aby mi neposielal postu na sekundarny zaznam
JB> ale v pripade nedostupnosti smart-hosta ulozil spravu do fronty a odoslal
JB> nejskor ?

Mozna by stacilo dat do mailertable (a pak makemap s odpovidajicimi
parametry):

.	relay:[smarthost-xxx.domena.sk]

Je treba si rozmyslet ostatni dusledky a podle toho pripadne mailertable
doplnit.

S pozdravem

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na tmp.cz>, ref. systémové administrace OIT,
TMP -- Tel. montáže Praha, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,