RELAY DOMAINS ERROR

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Pátek Duben 14 15:40:04 CEST 2000

Jan Pavlík wrote:

> Error pri odesilani zpravy, co s nim? :(
>
> Zprávu nelze odeslat, protože jeden z příjemců byl serverem odmítnut. Adresa odmítnutého příjemce je gandie na softcom.cz. Předmět 'Testik :)))', Účet: 'www.sharyc.cz', Server: 'ns.fatboy.cz', Protokol: SMTP, Odezva serveru: '550 5.7.1 <gandie na softcom.cz>... Relaying denied', Port: 25, Zabezpečení (SSL): Ne, Chyba serveru: 550, Číslo chyby: 0x800CCC79
>
> Tohle mi vyhodi outlook express. Kdyz chci odeslat pres server email na jinou adresu.

No, chyba 550 obvykle znamena, ze ten server, tedy ns.fatboy.cz
vam nechce poskytovat sve sluzby! Je-li opravdu vas, tj. mate na
nem account gandie na softcom.cz, tak to znamena, ze se pripojujete
z pocitace, ktery jim obsluhovan neni: www.sharyc.cz.
Mel byste se pripojit k tomu SMTP serveru, ktery spojeni z www.sharyc.cz
akceptovat bude, tedy asi k SMTP serveru jeho providera.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz