RELAY DOMAINS ERROR

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Duben 14 16:29:30 CEST 2000

> No, tak to bychom meli, bohuzel nechodi :(
> potrebuji to nastavit pro zakazniky, tj pro lidi kteri se pripoju¨ji k
> serveru z domova, a chteji odeslat a stahnout postu ze sveho uctu. Bohuzel
> jim to server nedovoli odeslat :(

Hmm. Musim priznat ze s 8.10 som este nerobil a ani tak skoro neplanujem.
Ked tak downite na 8.9.3. Neviem o ziadnej chybe co by mala.
8.10 ma asi zase navyse nejake finticky. Ale to co som pisal Vam v 8.9.3
fungovat bude.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }