RELAY DOMAINS

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Sobota Duben 15 09:04:41 CEST 2000

On Fri, 14 Apr 2000, [windows-1250] Jan Pavlík wrote:

> PrázdnáNevite nekdo jak povolit aby slo pres sendmail odesilat
> odkudkoliv pro jakoukoliv domenu? Pise mi to ze not relayed. :(

Bud by pomohlo upne vyhozeni access featury, ale mozna by stacilo
pridat relay_local_from ficuru - ta by mela umoznit relaying kazdemu
kdo ve from uvede vasi domenu a nebo pridat ficuru promiscuous_relay.

Ani jedna z tech veci neni dobra, protoze jakmile Vas stroj najdou
spameri zacnou ho pouzivat k rozesilani spamu. Coz Vam za A totalne
zahlti linku (pokud zrovna nesedite na T34) a za B se Vas stroj dostane
na vselijake deny listy takze od Vas pak uz nikdo nebude ochotny
brat postu.