Name resolving

Jozef C. Chocholacek Jozef.Chocholacek na inet.cz
Pondělí Duben 17 08:18:21 CEST 2000

    Prajem prijemny den!

   Potreboval by som poradit, ako sa da pomocou konfigurakov (tj. nie
vrtanim sa v zdrojakoch a rekompilovanim) vysvetlit sendmailu, ze
nechcem, aby sa pokusal resolvovat mena na IP adresy a naopak. Tj.
staci mi, aby dodrziaval relay-domains, ale uz si nemusi overovat, ci
domena odosielatela existuje, porovnavat pripojenu IP adresu s
parametrom za HELO (EHLO) atd...

   Mam totiz jeden takyto server na sieti pripojenej cez modem, a robi
to problemy, hoci mam nastavene, ze sa ma posta ukladat do fronty a
odosielat davkovo, ale pri (skoro) kazdom spojeni sa vybavuje s DNS a
tym padom vytaca modem :(

J.Ch.
Ing. Jozef Chocholacek              mailto:Jozef.Chocholacek na inet.cz
INET a.s., BRNO                     http://www.inet.cz/~chochol/
+420 5 41242414 (kl.33)             ICQ UIN: 4073954