podivny problem

Vladimír Solnický solnicky na tmp.cz
Čtvrtek Duben 20 11:38:10 CEST 2000

20. 4. 2000 napsal(a) Milan Plsek na téma ,podivny problem`:

MP> WEINL:            WEINL.JAN
MP> WEINL.JAN:        WEINL.JAN na neco, weinl, weinl na hotmail.com )
MP>
MP> Z logu to tedy vypada ze je vse v poradku, ale ve /var/spool/mail/weinl se
MP> nic neobjevi ani na "postaserver", ani na "neco". Dojde to jen na ten
MP> hotmail.
MP>
MP> Nevite cim by to mohlo byt ? Ja jsem v koncich.

Zkuste druhy radek zmenit na

WEINL.JAN:        WEINL.JAN na neco, \weinl, weinl na hotmail.com

Ve stavajici podobe mate smyscku, kterou asi sendmail detekuje a (nevim,
jak definovane jeho chovani v takovemto pripadu) je mozne, ze tedy polozku
weinl vyradi. Obracene lomitko mu rekne, ze uz nema uplatnovat expanzi via
aliases. Nemusi to byt timto, ale v pripade problemu je asi obecne dobre
vyradit vsechny jen mozne zdroje problemu. Nepise pri newaliases, ze
detekuje problem v souboru aliasu?

S pozdravem

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na tmp.cz>, ref. systémové administrace OIT,
TMP -- Tel. montáže Praha, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,