prijem posty pro neexistujiciho uzivatele do urcene schranky

Jiri Zach zach na teranet.cz
Čtvrtek Duben 27 07:36:51 CEST 2000

> Zdravim,
> 	pokusel jsem se hledat v archivu sendmail ale vzdy me to "odkopne' do
archivu

> linux, nevim proc, takze nevim, jestli se to tu uz neresilo. Hledal jsem uz
> vsudemozne.
>
> Chtel bych donutit sendmail aby prijimal postu dane domeny i kdyz uzivatel,
> pro
> ktereho je zprava urcena, neexistuje a ulozil ji do nejake definovane
schranky

> a neposilal zpet chybove hlaseni. Je to mozne ? Pokud ano, poradte nekdo, jak

> [...]

Dekuji vsem za prispevky, ale ja jsem se spatne vyjadril. Mam domenu domena.cz.
Mam dejme tomu deset uzivatelu uzivatel1 - uzivatel10. Pro tyto uzivatele
normalne prijimam postu do jejich schranek pokud je adresa uzivatel1 na domena.cz
-
uzivatel10 na domena.cz. Jedna se o to, ze kdyz nekdo bud omylem nebo na zaklade
spatnych informaci napise adresu jinou pr. : uzivatel11 na domena.cz nebo se
splete pr. uzivtel1 na domena.cz. V tomto pripade bych chtel tuto postu ulozit do
nejake schranky napr. : nezaraditelne na domena.cz. Myslim ze prispevek Jana Satka
bude asi to ono, ale pokud by to slo nejak jednoduseji.
Prijem posty do jedne schranky pro celou domenu mam udelany az na to, ze se mi
nepodarilo vyresit prepisovani v hlavicce To : udajem z Envelope-To

Zdravim