relay server a neexistujici uzivatele

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Duben 27 11:33:21 CEST 2000

> A funguje to i kdyz je cilova domena uvedena jako RELAY . Ted si
> nejsem jisty, ale nema RELAY vyssi prioritu ?

Prva vec kde sa sendmail pozera je access.
Cize ak tam ma REJECT,DENY alebo HLASKU tak ho vyrazi a na ziadne RCPT TO:
necaka, takze sa ani nedostane k tomu, aby pozrel co sa nachadza v
relay-domains.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }