Vice mail forwarderu

Dan Lukes dan na gw.nic.cz
Středa Srpen 23 21:12:42 CEST 2000

Vaclav Peroutka wrote:

> mam mailserver uvnitr intranetu a spojeni pres dva servery ven. Da se
> nejakym zpusobem udelat to, ze nermalne chodi posta ven pres mail1.domena.cz
> a kdyz mail1 ma vypadek, automaticky chodi posta ven pres mail2.domena.cz ?
>
> Dovnitr je to v pohode, tohle se nastavuje v DNS, ale jak ven, to nevim.

	Ted to nemohu vyzkouset, ale zkusil bych neco takovehleho:
smtpout.domena.cz	IN	MX	0 mail1.domena.cz
smtpout.domena.cz	IN	MX	1 mail2.domena.cz

A do mailertable
*	smtp:smtpout.domena.cz

	Ale jak rikam, nevyzkousel jsem to a i syntaxi pisu z hlavy. Ale takhle
nejak by to melo jit.

					Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 24102474, fax: +420 2 24102301
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz