Vice mail forwarderu

Dan Lukes dan na gw.nic.cz
Čtvrtek Srpen 24 09:46:42 CEST 2000

Vaclav Peroutka wrote:

> mail1.domena.cz
> mail2.domena.cz ?

> Ja to asi spatne popsal, potrebuju, aby emaily pro vsechny domeny, krome
> lokalni, takhle chodily. V sendmail.cf je pro to direktiva DS - smart relay
> host, treba mail1.domena.

> Zpusobem nize popsanym by ty adresy musely byt napr
> nekdo%pvt.cz na smtpout.domena.cz
> Nebo se mylim ?

	Reknu to opatrneji. Jeden z nas se myli a jestli ja, tak ne proto, ze
jsem spatne pochopil zadani. Podle me by to melo fungovat prave jako
smart-relay, protoze tak nejak jsem to kdysi kdesi delal - jenze si
nepamatuji kde a nemuzu se tedy presne podivat. TO jestli se mylim ja
nebo vy vyresime jednoduse - zkuste to (nezapomente mailtertable
zkompilovat do databazpoveho tvaru a pouzit takovy sendmail.cf, ktery s
mailertable vubec pracuje). Jo - do mailertable myslim patri lepe
"esmtp:" misto "smtp:".

						Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 24102474, fax: +420 2 24102301
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz