Sendmail a AMaViS

David Toman dtoman na pef.skoda.cz
Pátek Srpen 25 15:21:13 CEST 2000

Zdravim,

potrebuji rozjet AMaViS verze 0.2.1-pre2 na kontrolu posty na viry spolu
se Sendmailem 8.11.0, coz se mi stale nedari. Jako OS je tam RH 6.2. Uz
jsem kontaktoval i autora amavisu, ale ten ma zkusenosti pouze se
Sendmailem 8.9.3. Procetl jsem uz pomerne dost dokumentace, ale stale se
vyskytuje stejna chyba. Pokud upravim sendmail.cf podle pokynu pro
instalaci amavisu, nejsem schopen odeslat zadnou postu, muj mailer na
stanici (Netscape 4.74) okamzite hlasi chybu 5.1.1 - User unknown.
Podotykam, ze bych rad scanoval prichozi i odchozi postu a nechce se mi
downgradovat Sendmail. Ovsem pokud to bude nutne......

Pokud tuhle kombinaci nekdo provozujete, ozvete se, prosim, i soukrome.

Diky, D. Toman
--
This message was written by using recycled electrons.

Ing. David Toman
LAN/WAN/DBS Management      tel.   : +420 19 7734935
ABN AMRO penzijni fond, a.s.    fax    : +420 19 7733290
nam. Ceskych bratri 8               GSM    : +420 606 605836
316 00 PLZEN, Czech Republic    e-mail : dtoman na pef.skoda.cz