Vypnuti DNS resolvace

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Středa Srpen 30 20:08:08 CEST 2000

On Wed, Aug 30, 2000 at 11:18:00AM +0200, Radek Skokan wrote:
> preposilat postu na MS Exchange s lokalni adresou. V etc/hosts je patricny
> zaznam uveden, ale Sendmail stale odmita mail predat. Zda se mi, ze zkousi
> primo nejaky DNS server, ale zadny pro lokalni sit neni.

Nejspis se snazi ziskat MX zaznamy pro domenu s tim chm Exchangem.

> Da se nejak toto zakazat?

Se sendmailem VUBEC neumim, ale asi bych napsal do mailertable nejaky
zaznam s ciselnou IP adresou toho vnitrniho Exchange ...

(nejspis vam v brzke dobe poradi fundovaneji nejaky sendmailista)

bye

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//

NELAMTE SI HLAVU Z KONCE SVETA
ALLAH JE DOST CHYTRY, ABY MEL SCHOVANY ZALOZNI DISK