majordomo

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Úterý Prosinec 12 08:49:42 CET 2000

Lubos Kaspar wrote:

> Kazdemu, co jeho jest: antivirak patri rovnou na MS-Win-XX. Zde je nazorny
> priklad, ze takove veci by se nemely mlit spolu s MTA. Kez by si toho vsimli i
> zastanci zahnojovani MTA antiviry a podobnymi neustrojnostmi.

No, ted jsem si s tim hral na jinem pocitaci se sendmailem 8.9.3 baz antiviraku
a dopadl jsem stejne. :-( Mam nekde nejakou chybu.

Dopis vypada takto:

Date: Tue, 12 Dec 2000 08:38:07 +0100
To: konference na domena
Sender: owner-konference na domena

Ten prazdny radek je tam, i kdyz tam neni antivir. ;-) (Jinak souhlasim, ale je to
z donuceni.)

Aliasy vypadaji takto:

konference:                 "|/usr/lib/majordomo/wrapper resend -l konference
konference-list"
konference-list:            :include:/var/lib/majordomo/lists/konference

                       Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.cz

WWW: http://www.spszl.cz/~lednicky/