qmail a remote delivery

Martina Mrázková mmartina na espo.cz
Středa Prosinec 20 20:42:50 CET 2000

>nenapada me nic noveho, jen tak pro jistotu: to ze je dostupny
>znamena, ze jste zkousela odeslat e-mail pres telnet ten.stroj.cz 25 ?

>hezky vecer
hezky...

hmm, pres telnet jsem to nezkousela, zkousela jsem to pres jeden mailserver
(ve stejne siti) na kterem bezi sendmail a ten to odeslal. Ted mne ale
napada,
ze jsem do /etc/resolv.conf nezadala sekundarni nameserver (ma to nejaky
vliv -
- myslela jsem, ze to je jen pro mistniho klienta, nikoli pro mailserver).

Odkud vlastne qmail bere seznam DNS serveru?
telnet zkusim, diky za radu! Ono nekdy si clovek nevzpomene na postupy,
ktere
jsou jinak naprosto samozrejme...

Preji pekny vecer
>--