Linux vs. Outlook

Sobota Prosinec 30 10:24:44 CET 2000

On Wed, 27 Dec 2000, Vaclav Kulstejn wrote:

[...]
> Vybirani posty je nastaveno po minute a pripada mi jako by Linux
> pri vypadku konektivity neodpovidal dostatecne rychle. Soucasne je
> otevreno velke mnozstvi POP3 spojeni, stanic je jen cca. 50.

DNS - demoni se snazi o preklad adresy a ceka se na timeout (typicky dve
minuty) od korenovych serveru, se kterymi se snazi spojit (pokud
nepouzivate forward).

Udelejte si v lokalnim DNS serveru reverzni zaznamy pro vase vnitrni IP
(staci zonu - DNS server pak vrati chybu okamzite).

--
                        Milan Kerslager