Prepis To: v hlavicce z obalky

Jiri Zach zach na teranet.cz
Středa Únor 2 07:56:03 CET 2000

Zdravim,
	predne bych se chtel zeptat na kterem news serveru najdu kompletni zrcadlo
teto konference ? Nejak mi nejde vyhledavat v archivu pres Web pouze v teto
konferenci. Mozna delam neco spatne, mozna je chyba na serveru, nevim.
	Hlavni dotaz se tyka problematiky prijmu posty do jedne schranky, to se tu
uz resilo to je v pohode. Problem je v tom, ze pokud postu dorucuje nejaky
robot nebo je forwardovana, tak v hlavicce zpravy neni spravne jmeno
prijemce ( To: ). Tzn. ze pri dalsim trideni posty nelze urcit, komu ma byt
dorucena. Vim, ze ze existuje zpusob jak tento udaj prepsat z obalky
dopisu, ale nepodarilo se mi zatim uspesne vyresit. Znate nekdo zpusob jak
na to ?
	Dekuji