sendmail 2

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Středa Únor 2 15:49:40 CET 2000

Tak sa mi podarilo docielit toho ze sa to sprava presne ako u mna :-(
Vyhodil som na tom druhom stroji zaznam z /etc/hosts, ktory ho dost
plietol.
Takze keby niekto nieco zistil ako to rozbehat k spokojnosti budem mu
povdacny.
Zopakumem ze echo text | mail funguje dobre ale cez pine to nejde.

a to som skusil uz vsetky kombinacie strcit do generics.
user
user na meno
user na meno.domena.sk

mam taky pocit ako keby na ten generics kaslal.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }