sendmail 3

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Únor 3 17:30:51 CET 2000

> Sendmail pouziva genericstable vzdy pokud je jmeno odesilatele bez domeny.
> Takze a) je spravne. Potom pouziva genericstable take kdyz danou domenu
> najde ve tride G. Takze b) a c) mohou byt take spravne. Tridu G naplnte
> nekterym z obvyklych zpusobu: napr. FG/etc/sendmail.cG v sendmail.cf a
> do /etc/sendmail.cG na kazdy radek napsat jednu domenu.

No ja som tam dal FQDN masiny a chodi to.

Velmi lutujem, ze ste mi toto neposlali skor.

Menej by som sa stresoval :-)

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }