backup MX

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Únor 4 08:59:44 CET 2000

> co treba nastavit aby sa sendmail spraval pre urcite domeny ako backupovy
> mail server. tj. ak je ten prvy pretazeny, aby sa posta na nom ulozila a
> neskor dorucila na ten s najvyssou prioritou?

treba mu dovolit relay pre domenu, ktorej ma robit zalohu(subor
relay-domains) a do DNS mu dohodit IN MX s vyssim cislom ako ide na tej
original server.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }