Confirmation

Zdenek Sindelar prcek na pinknet.cz
Pátek Únor 4 13:08:10 CET 2000

> Zdravim,
> 	Hledal jsem, jak nastavit v sendmail, aby pri prijeti zpravy poslal
> potvrzeni o prijeti, v pripade ze si odesilatel preje byt na tuto
> skutecnost upozornen. Nikde jsem nic nenasel. Vite nekdo, jak na to ?

Me se to povedlo - ale je to pekna opicarna.
V sendmail.cf je treba nastavit
O RrtImpliesDsn=True

Jenze tahle opsna defaultne neexistuje, je treba zkompilovat sendmail
s flagem _FFR_DSN_RRT, pripadne se prohrabat zdrojaky (coz jsem udelal ja,
protoze jsem neprisel na to, kam ten flag do Makefile pridat, aby to
fungovalo) a zakomentovat podminky typu

#if _FFR_DSN_RRT_OPTION
          case O_DSN_RRT:
                RrtImpliesDsn = atobool(val);
                break;
#endif

Takhle jsem upravoval sendmail 8.9.3 a potvrzovani mi funguje proti
Pegasus Mailu, s jinymi jsem to nezkousel.
A popsany to skutecne nikde neni, to mate naprostou pravdu :)

Zdenek Sindelar (Prcek)
E-mail: Zdenek.Sindelar na pinknet.cz
WWW:    http://projekt.pinknet.cz/                          Projekt PinkNET
Tel:    +420 603 220 110                                 ...on every screen
SMS:    Zdenek.Sindelar na sms.paegas.cz