BOGUS.jmeno.zhjB

Vladimír Solnický solnicky na tmp.cz
Středa Únor 9 10:15:36 CET 2000

9. 2. 2000 napsal(a) Tomas Kouba na téma ,BOGUS.jmeno.zhjB`:

TK> Pri prohlizeni systemu jsem objevil soubor BOGUS.jmeno.zhjB v
TK> /var/spool/mail. Je v nem mail pro toho uzivatele. Sendmail si do logu
TK> na nic nestezuje. Co to znamena?

Citát z ,,man procmail``:

       If /var/spool/mail/$LOGNAME is a bogus mailbox (i.e.  does
       not  belong to the recipient, is unwritable, is a symbolic
       link or is a hard link), procmail will upon startup try to
       rename it into a file starting with `BOGUS.' and ending in
       an inode-sequence-code.  If this turns out to be  impossi­
       ble,  ORGMAIL  will  have no initial value, and hence will
       inhibit delivery without a proper rcfile.

Je to záležitost MDA (ne MTA, tedy ne sendmailu) a pokud máte procmail,
hledejte příčiny podle výše uvedeného citátu z man.

S pozdravem

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na tmp.cz>, odd. systémové administrace ÚIT,
TMP -- Tel. montáže Praha, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,