Existuje tahle kosference vubec?

Vladimír Fux fux na infoline.cz
Pátek Únor 11 14:47:38 CET 2000

    Ptam se mozna blbe, ale pred dvema dny jsem se zaregistroval, prisly
mi potvrzovaci maily, ale doted jsem nezaznamenal zadny pohyb....

Proc jsem se vlastne prihlasil: ..
Nutne bych potreboval nakonfigurovat postu pro virtualni domeny
druheho radu a pro domeny tretiho radu.

Nepodarilo se mi zjistit, jake jsou ve skutecnosti funkce a jak by zhruba
mel vypadat obsah tabulek

domaintable
mailertable
relay-domains
virtusertable

Nejake tuseni o nich mam, ale vzhledem k tomu, ze nektere veci nechodi
tak, jak bych predpokladal, radeji se ptam na vsechny. Pokud mate
nejaky link na prislusnou dokumentaci, ( uplne nejlepe v cestine, protoze
anglicky umim houbec ), budu vam vdecny.

Diky Vladimir
fux na infoline.cz