Trosku OFF - Fw: WWW mail pod GPL - IMP

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Sobota Únor 12 11:34:22 CET 2000

On Sat, 12 Feb 2000, Vladimír Fux wrote:

> Zdravim Vas!
>
> Tenhle mail jsem puvodne posilal Petrovi cechovi, ktery mi pred casem
> pomahal se zprovoznenim WWW mailu IMP. Posilam ho i sem, treba
> tady taky "ulovim" nejakou zkusenost....

Jednu bych mel, pouzivam stabilni verze IMPu a zadnou z popsanych
negativnich zkusenosti nemam. Pre verze jsou urceny pro vyvojare, nikoliv
pro bezne uzivatele. Jedine co stabilni rada neumi je POP3 a ten v
vyvojove rade stejne neni k pouziti.

Pouzivam to proti MySQL a imap server jsem pouzit ten z pine , pro preklad
php jsem pouzil hlavickove soubory z pine.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Laska k funkci kvete v kazdem veku.