Forwarding, nebo spise Carbon Copy...

Pondělí Únor 14 17:56:55 CET 2000

Ciste teoreticky - do ~/.forward by se mela dat napsat adresa prijemce a
na druhy radek ta kopie (k zacykleni nedojde):

rene na huzva.cz by mel ve svem ~/.forward:
rene na huzva.cz
jinde na kopie.cz

Samozrejme, muzete pouzit procmail (~/.procmailrc), abyste posilal kopie
jen pro nektere dopisy, ktere vyhovi urcite podmince. Vice viz (jsou tam
i priklady):

man procmailrc   [je dokonce cesky]
man procmail

--