Antivirus pro sendmail

Rehor Petr p.rehor na decros.cz
Úterý Únor 29 12:15:32 CET 2000

Ja. Vysledek najdes na http://www.decros.cz/~reho/check_virus
Jsou to patche do sendmailu, ktere kontroluji veskerou prochazejici
postu pomoci antiviru AVP. Existuje pro FreeBSD, Linux a BSDi na
i386-elf,
je za penize, ale na http://www.pcs.cz se da koupit za rozumnou cenu
(jenom nevi co prodavaji a vsechny Unixove verze jsou pod polozkou
Pouzivam AvpDaemon, ktery bezi porad a nemusi pro kazdy mail natahovat
virovou databazi. Vyzkouset se to da bez problemu i s trial verzi
stazenou z http://www.avp.ru

Pouzit to s jinym antivirem asi nebude uplne jednoduche, protoze
Avp umi rozebirat i maily (UUENCODE i MIME)a komprimovane soubory
coz vetsina ostatnich neumi a maily se musi rozebrat rucne do
souboru a ty teprve kontrolovat. Navic je to dalsi zbytecne
vynalozeny vykon.

Co se tyka AMaViS, tak jsem ho nezkousel, ale kdyz jsem cetl navod,
tak je tam napsano, ze s pomoci procmailu kontroluje lokalne
dorucovanou postu a kontrola mailu odchazejicich a relayovanych je
ve Feature Outlook (tedy ne ze by to neslo oblafnout pomoci magie
v sendmail.cf ;-)

Petr

DECROS s.r.o.          J.S.Baara 40, Ceske Budejovice, Czech Republic
Tel: +420-38-7312808   Fax: +420-38-7311480      http://www.decros.cz