Zakaz SMTP

Zdenek Pizl admin na e2.pef.czu.cz
Úterý Únor 29 19:36:22 CET 2000

Salzmann Radim, Ing. wrote:

> Poradi mi, prosim, nekdo, jak urcitym IP adresam zakazu prijem/odesilani el.
> posty ?
> /nejlepe jen z "venku", aby fungovala "vnitrni" posta - neni podminkou/
> Pouzil jsem "ipchains", ale nejenze to nefungovalo, ale navic byli vsichni bez
> pristupu na internet.
>
> Dekuji, Radim

tak to jste ipchains asi pouzil spatne :-)

/sbin/ipchains -N NOsmtp
/sbin/ipchains -A input -s 0.0.0.0/0.0.0.0 -d moje.IP.adresa smtp -j
NOsmtp
/sbin/ipchains -A NOsmtp -s prvni.oskliva.IP.adresa -j DENY
/sbin/ipchains -A NOsmtp -s dalsi.oskliva.IP.adresa -j DENY

psano z hlavy, nevim jestli je to syntakticky spravne ...

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...