sender domain ...

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Leden 14 14:15:33 CET 2000

> To asi nezalezi ani tak na dotycnem stroji ale na domene ve From: ,
> nemate tam nejakou chybu v nastaveni - ze treba prepisuje hlavicky
> na domenu ktera neni, nebo proste odesilatel ma nastaven nejaky
> nesmysl v postovnim klientu.

Lenze ja si to overujem telnetnutim sa na port a bohuzial je to pravda.
Masina ma normalny zaznam v DNS a aj reverzny. Ale jakmile sa napoji na
moj sendmail, tak ten ju okasle uz spominanou hlaskou.
Zaujimva je ze mi to zacalo robit asi pred necelymi 2 tyzdnami. Pred tym
bolo vsetko OK. A pritom sa nic v zazname nemenilo myslim.
Teraz ma napada, ze sa menila verzia DNS, mozno tam nieco najdem.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }