Smerovani posty pro domenu do mailboxu

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Pondělí Leden 17 20:09:25 CET 2000

Miroslav Ruda <ruda na ics.muni.cz> wrote:

> Nebo pouzit sendmail 8.10.beta, ktery uz ma class i pro VIRTUSERTABLE.

Uz jsem chtel psat hura... Ale k cemu na to class? Kdyz uz ten dopis mou
masinou prochazi a mam adresu ve virtusertable, tak ji chci asi prepsat, ne?
Vyhodou konfigurace pomoci databazi je, ze nemusim restartovat sendmail.
Ale class bez restartu nezmenim.

Ze bych se podival na postfix?

                                                       S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229