Forwardovani procmailem

Vladimír Solnický solnicky na tmp.cz
Středa Leden 19 13:30:52 CET 2000

18. 1. 2000 napsal(a) Petr Kolar na téma ,Forwardovani procmailem`:

PK> Da se nejak zaridit, aby se pri presmerovani posty pomoci procmailu
PK> zachoval puvodni odesilatel v obalce?

Napadlo me neco jako:

RetPath = `formail -z -xReturn-Path:`

:0
* Podminka, kdy chci preposilat
| $SENDMAIL -f $RetPath nova na adresa.cz

Pro non-trusted users to bude přidávat varování do hlaviček.

Další variantou by bylo obalit dopis příkazy ESMTP a nalít to do $SENDMAIL
-bs -- zde je riziko, že vlastně ignoruji návratové kódy (mnanejvýš-si je
zpětně mohu otestovat na ^4xx a ^5xx, ale ze zkušenosti to většinou
chodí). Pohodlněji pak upravit Mlocal tak, bay předával i odesílatele a
vytáhnout si ho z parametru procmailu (třeba místo položky +xxx z adresy
aaa+xxx na zzz.cz nebo možná i za ni).

Nejak jsem presel na diakritiku -- omlouvam se tem, co to nemohou precist,
ale prepisovat to nebudu.

Zadne z uvedenych reseni neni vyzkouseno v teto podobe, ale vsechny
myslenky jsem uz nekdy pouzil a jen jsem je nove zkombinoval.

S pranim pekneho dne

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na tmp.cz>, odd. systémové administrace ÚIT,
TMP -- Tel. montáže Praha, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,