map junk not found

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Čtvrtek Leden 20 06:44:35 CET 2000

Petr Kura <sig na nettown.cz> wrote:
> potreboval bych poradit. Sendmail mi neustale pise do logu:
> sendmail[1170]: NOQUEUE: SYSERR(root): rewrite: map junk not found

   To znamena, ze nekde v /etc/sendmail.cf mate $(junk, ale neni tam
definovano, kde je databaze junk (radek Kjunk).

   Pokud se jedna o stroj wildcat.nettown.cz, tak tam nejspis mate starou
verzi konfiguracniho souboru s novym sendmailem. Je mozne, ze starsi
sendmail mel nejakou databazi vestavenu a novy uz ne, takze odkaz na ni
zpusobi popsanou chybu. Budete muset vygenerovat novou verzi sendmail.cf
(na Red Hatu potrebujete balik sendmail-cf).

                                                      S pozdravem

--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229