kopirovanie odoslanej posty ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Leden 25 18:29:12 CET 2000

:> V qmailu je to prace na sedm sekund :-)

hmm .. ja tam mam sendmail .. a mam s nim celkom dobre skusenosti ..

qmail som NIKDY v zivote nekonfiguroval ..

pokial je instalacia qmailu jednoducha a zvlada aliasy ( bez problemov ),
access databazy a relay access listy, tak by som sa do toho mozno este aj
pustil ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying