kopirovanie odoslanej posty ..

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Leden 26 08:51:10 CET 2000

> qmail ma rcpthosts (tj. _pro_ koho smi prijimat). Selektivni relaying
> per IP ma tez. Relaying pres MAIL FROM je zvracenost (lze ji sice
> pres patche zavest, ale smysl mi unika). Pro roamujici zakazniky
> se pouziva SMTP-after-POP.

Toto je zavadzajuca informacia...sendmail take nieco nerobi....
Mozte si tak hocijake mail-from, sendmail Vam na to kasle...
Pre neho je podstatne ip-adresa compu ktory sa pripojil...resp jeho meno.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }