kopirovanie odoslanej posty ..

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Leden 26 12:51:57 CET 2000

> DNS nikdy nebylo vymyslene jako bezpecny protokol. DNS neni
> bezpecny protokol. Delat DNS tam a zpet jen proto, ze jsem byl
> liny napsat IP adresu, je koledovani si...

Urcite mate pravdu...ale vsetko ma dve strany mince...
Pouziva sa tzv. fakeovanie ip-hlaviciek.... a je celkom zaujimave si
zistit, ci taka ip-adresa ma aj meno a ci sa zhoduje s reverzom.
Ci provider resp zakaznik je taky seriozny ze tomu da aj meno.
NIe je to vyhra ale tiez to moze napomoct bezpecnosti.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }