ORBS

Martin Och martin na och.cz
Středa Leden 26 22:19:35 CET 2000

----- Original Message -----
From: "Zdenek Sindelar" <prcek na io.pinknet.cz>
To: <sendmail na linux.cz>
Sent: Wednesday, January 26, 2000 9:55 PM
Subject: Re: ORBS

> Ani jedno se v mem pripade nestalo, cimz chci naznacit, ze s velkou
> pravdepodobnosti nebyl muj server v dobe zarazeni (ani v pomerne dlouhe
> dobe pred tim) do ORBS zdrojem spammu ci pruchozim serverem pro nej.
> A z toho plyne moje domenka, ze ORBS zkouma stroje nejen v pripade, ze
> jsou zneuzity pro spam - nevylucuji ovsem, ze se mylim.

Dobry vecer.
Sleduji Vasi konverzaci, a vice, mene s Vami (obema) souhlasim... :))

Dle meho nazoru ORBS provadi testy i jen tak, dle (nahodneho?) vyberu IP.
Stalo se mi totiz, ze jsem na Internet posadil masinu (liinux) na IP, ktera snad
nikdy nebylo v provozu. Na teto masine bezelo vse mozne, jen ne cokoliv na
portu 25 a 110.
Po case jsme se mrknul na ORBS, a omylem jsem tam zadal IP onoho stroje.
A hele, on tam byl a jako OPEN RELAY. Nemozne!!!

Kdyby tam tu adresu nekdo zadal umyslne, aby ji nechal ocuchat,
bylo by to tam uvedeno. Ale nic takoveho jsem tam nenasel.
No, nechal jsem ji otestovat znovu, a cca po 14-ti dnech byla oznacena
jakoSECURED.

No nic, jdu spat...

-- ISO 8859-2 compatibile --
Martin Och