Generovani sendmail.cf

Jiri Zach zach na teranet.cz
Pondělí Leden 31 09:38:59 CET 2000

Omlouvam se za jiste velmi trivialni dotaz, ale pres veskerou snahu jsem
nedokazal z dostupne dokumentace (napr archiv neni dnes dostupny, na news
se mi nepodatilo pripojit a z ruznych manualu jsem nebyl prilis moudry).

Muze mi nekdo vysvetlit postup (nazorne, pro mene chapaveho) pro generovani
sendmail.cf v sendmail-8.8.8-3IDA popr. vyssi. V literature jsem se
dozvedel priklady a ze existuji nejake m4 souboru (co dela ajak funguje
procesor m4 ?) mc soubory, dbm  databaze( jejich obsah a vyuziti ?)ale
nejak jsem nebyl uspesny pri praktickem pouziti. Cily jde mi o to, jake
soubory potrebuji napsat a jak je technicky pouzit pri generovani
sendmail.cf. Krok za krokem. Jejich obsah a smysl jsem schopen nekde
vycist.
Zatim se mi vice darilo pri prime editaci sendmail.cf.
Dekuji