Sendmail 8.9.3-3slink1 a nefungujici makemap

Martin Caslavsky mcaslavsky na macroware.cz
Pondělí Červenec 10 15:54:23 CEST 2000

> prave jsem nainstaloval debianovsky update sendmailu a prestalo mi
fungovat vytvareni hashovych souboru (aliases, virtualusertable,
genericstable):

> quin:/etc/mail# makemap hash genericstable<genericstable.txt
> makemap: cannot open type hash map genericstable.db
>
> a v adresari se objevi soubor genericstable.db s nulovou velikosti (u
ostatnich je to obdobne), coz je dost hloupe, protoze mi ted nejede
sendmail.

Koukam, ze nejako nedorazila moje odpoved....
Kazdopadne kdyby se nekomu stala tahle vec, tak vezte, ze na vine byla
knihovna libdb2 verze 2.4.14-2.7.7.1 a pomuze downgrade na verzi 2.4.14-1

                             Martin Caslavsky
= mcaslavsky na macroware.cz == tel. 0603 872477 =
= MACROWARE s.r.o.   http://www.macroware.cz  =
==========    Vas WEB na nasi hlavu     =======