Dotaz na Sendmail

Dan Lukes dan na gw.nic.cz
Pondělí Červenec 10 22:58:01 CEST 2000

Petr Novotny wrote:

> Definujte "velky poskytovatel"; pokud vim, je vpopmail pouzivan (s
> par custom patchi, aby se data o uzivatelich tahala nejak pres
> Oracle) nekterymi "malymi" US-based ISP pro zhruba 200 tisic
> accountu...

	ISP s radove 100000 ucty uz spada do meho "velky poskytovatel". Kdyz
jsem do nej koukal, pripadalo mi, ze jeho moznosti napojeni na
existujici informacni system ISP a schopnost obslouzit radove tisice
soucasnych POP3 spojeni nejsou dostatecne dobre. To ale a) neznamena, ze
neni pouzitelny, b) ze preci jen nejde do existujiciho IS zapojit.
Mimochodem, system vhodny pro 200000 klientu americkeho ISP nemusi byt
vhodny pro ceskeho ISP s 80000 klienty - a to kvuli vyrazne spicce v
zatizeni v 21:00 pri ktere dosahuje pocet pracujicich zakazniku poctu,
kterych by americky ISP dosahl az pri vyrazne vyssim celkovem poctu
klientu.

	Ja osobne povazuji za vadu take GPL, ale to uz je o necem jinem.

	Navic, jak uz jsem rikal, neznam vpopmail dokonale a krome toho, to uz
asi neni tema patrici do konference, takze dalsi pripadnou diskusi snad
osobne.

					Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 24102474, fax: +420 2 24102301
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz