Komunikace se sendmailem

Vladimír Fux fux na infoline.cz
Čtvrtek Červenec 27 11:21:09 CEST 2000

Zdravim vsechny!

Poradte mi prosim, kde na netu najdu (nejlip v cestine)
popis komunikace pri predavani posty. Tada, abych se
vyjadril nejak srozumitelne...
Jde mi o to, abych mohl overit jestli zadana emailova adresa
je funkcni. Predstavoval bych si to tak, ze vytvorim socket,
pripojim se na sendmail a provedu potrebnou komunikaci
se strojem uvedenym v emailove adrese. Vysledkem by melo
byt  schvaleni adresata, nebo jeho odmitnuti. pak bych
socket uzavrel, a podle vysledku se zaridil. Neznam ale
postup a poradi prikazu pro navazovani spojeni,
HELO/EHLO a pod. Kde bych to mohl najit?

Diky Vladimir