Komunikace se sendmailem

Vladimír Fux fux na infoline.cz
Čtvrtek Červenec 27 12:16:26 CEST 2000

> RFC 821.

Diky

> Neexistuje jiny funkcni zpusob jak overit funkcnost e-mailove
> adresy nez poslat na ni mail a zeptat se adresata, zda byl
> dorucen. VRFY muze odpovidat "252 may be", aniz by se na
> adresu podival. Schranka muze byt smerovana do /dev/null.

Nojo. to je smutny, ale je to podle me lepsi zpusob, nez jenom
kontrola pripustnych znaku v mailove adrese, nebo jen kontrola
existence stroje uvedeneho za zavinacem, jak jsem to delal
doted. Pokud na rcpt to: uzivatel na vdomene.cz nedostanu
zpatky 250, tak to povazuji za chybu v adrese. Je to zcestne?

Vladimir