Komunikace se sendmailem

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Čtvrtek Červenec 27 14:12:06 CEST 2000

"Vladimo/r Fux" <fux na infoline.cz> wrote:

> Nojo. to je smutny, ale je to podle me lepsi zpusob, nez jenom
> kontrola pripustnych znaku v mailove adrese, nebo jen kontrola
> existence stroje uvedeneho za zavinacem, jak jsem to delal
> doted. Pokud na rcpt to: uzivatel na vdomene.cz nedostanu
> zpatky 250, tak to povazuji za chybu v adrese. Je to zcestne?

Navic lze vygenerovat nahodne (a nepravdepodobne) jmeno uzivatele
a vyzkouset i to; fhg54sf na vdomene.cz - pokud je odpoved na rozdil od
predchoziho, ze adresa neexistuje, je znacna pravdepodobnost, ze ta
prvni schranka skutecne existuje (a ze sendmail neodsouhlasi vsechno).

                                                           S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229